Pirkimo sąlygos (Pirkimo - pardavimo sutartis)

  1. 1.BENDROSIOS NUOSTATOS

    1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) juridiškai privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Šalių teisės ir pareigos.

    1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje.

1.3 Elektroninės parduotuvės valdytojas yra MB Artzena, į.k. 306051182, PVM kodas LT100015282618 , esantis adresu Kauno g. 35, Žiežmariai, 56233, Lietuva. El. Paštas: info@artzena.eu, tel: +37067134015

2. REGISTRACIJA

2.1 Norėdami sukurti savo paskyrą Artzena.lt svetainėje, pasirinkite nuorodą Prisijungti ir suveskite savo duomenis. Prisiregistravę klientai gali matyti savo užsakymų istoriją, redaguoti savo registracijos ir pristatymo duomenis.

3. UŽSAKYMAI

3.1.Norėdami užsisakyti prekę, spauskite ĮDĖTI Į KREPŠELĮ mygtuką, esantį šalia Jūsų žiūrimos prekės. Tuomet spauskite KREPŠELIS – taip pasieksite savo užsakytas prekes. Jeigu esate naujas pirkėjas, būsite paprašytas įvesti informaciją apie save. Mūsų greitos registracijos puslapį užpildysite lengvai ir nesugaišdami daug laiko. Tuomet tęskite užsakymo operaciją mokėjimo puslapiuose.

4. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIS IR JOS SUDARYMAS

4.1.   Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje pasirinkęs norimą prekę arba suformavęs prekių krepšelį, nurodęs visus būtinus duomenis ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką

„Užsakyti“.

5. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

5.1. Visos kainos nurodytos eurais. Pardavėjas neatsako už valiuotos kursą ar jo pokyčius, įvykdytus  Pirkėjo vietos banko, eurų keitimo į Pirkėjo vietinę valiutą metu.

5.2. Mokėjimai valdomi per „OPAY.lt“ 

5.3. Galimybė atsiskaityti bankiniu pavedimu ar mokėjimo kortele.

5.4. Neapmokėjus užsakymo per 24 valandas, užsakymas anuliuojamas.

6. PARDAVĖJO PAREIGOS

6.1. Pardavėjas įsipareigoja dėti pastangas, sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis elektroninės parduotuvės teikiamomis paslaugomis. Pardavėjas nesuteikia jokių garantijų, kad elektroninė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar, kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su elektroninės parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis.

6.2.  Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pateikti užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę arba panašią, o Pirkėjui, atsisakius priimti prekės analogą ar panašią prekę, grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus per 14 darbo dienų. Šiuo atveju Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių nepateikimą.

6.3. Pardavėjas įsipareigoja laikytis kitų šiose taisyklėse nustatytų reikalavimų.

7. PIRKĖJO PAREIGOS

7.1. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes.

7.2. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

7.3. Pirkėjas privalo laikytis kitų Taisyklėse bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų reikalavimų.

8. PREKIŲ KOKYBĖS IR GARANTIJOS SĄLYGOS

8.1. Pardavėjas garantuoja, kad visų Prekių kokybė atitinka Lietuvos Respublikoje nustatytus ir gamintojo deklaruojamus standartus, o jeigu tokių standartų nėra – įprastinius reikalavimus, keliamus Prekių pardavimui mažmeninėje ir didmeninėje prekyboje. Prekės yra prekinės išvaizdos, pakuotės yra nepažeistos, tvarkingai supakuotos.

8.2. Pirkėjas privalo raštu informuoti pardavėją apie nustatytus akivaizdžius Prekių kokybės trūkumus (pvz., pakuotės pažeidimai, kiekio neatitikimas) nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną nuo Prekių perdavimo jam dienos. Pirkėjas tai gali padaryti el. paštu info@artzena.eu. Jei Pirkėjas per nurodytą terminą nepateikia pretenzijų, laikoma, kad Prekės pristatytos tinkamos būklės, ir pretenzijos dėl akivaizdžių trūkumų nepriimamos.

8.3. Prekėms galioja jų gamintojo suteikta kokybės garantija. Konkretus garantijos terminas, sąlygos ir galimi garantijos apribojimai nurodomi Prekių aprašymuose, garantinėse knygelėse ir (arba) įsigijimo dokumentuose.

8.4. Jeigu tam tikroms Prekių rūšims gamintojo kokybės garantija nėra suteikta, tokioms Prekėms galioja taikytinuose teisės aktuose numatyta 24 (dvidešimt keturių) mėnesių kokybės garantija.

8.5. Pirkėjas, įsigijęs netinkamos kokybės Prekę, savo pasirinkimu turi teisę:

8.5.1. reikalauti nemokamai pašalinti Prekės trūkumus;
8.5.2. reikalauti nemokamai pakeisti netinkamos kokybės Prekę tinkamos kokybės Preke;
8.5.3. reikalauti atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
8.5.4. vienašališkai nutraukti Sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą Prekės kainą.

8.6. Garantija netaikoma Prekėms, kurios buvo sugadintos dėl netinkamo naudojimo, aplaidumo, savavališko taisymo ar kitų veiksnių, nesusijusių su gamintojo ar pardavėjo atsakomybe. Pirkėjas privalo laikytis Prekių naudojimo instrukcijų ir priežiūros rekomendacijų, jei tokios pateikiamos.

8.7.Pirkėjas supranta, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali ne visiškai atitikti realų prekių dydį, formą ir spalvą dėl Pirkėjo naudojamo kompiuterio vaizduoklio ypatybių, todėl Pardavėjas už neatitikimus neatsako.

Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais. Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.